Friday, November 11, 2011

Mengimbas seketika?

11hb November 2011. Hmm 11.11.11..lawa tarikh ni. Ramai orang anggap special la konon nye sebab sederet nombor 1. hahaha Bagi aku tu cuma tarikh je. Takde apepun. Pada hari tu jugak la aku melawat sekolah lama aku, SMKKKLIA lepas solat Jumaat kat Masjid Kuarters KLIA. Sebenarnya aku boring duk dalam bilik pemulihan khas mak aku tu. Takde ape nak buat selain tunggu abah aku jemput aku and adik2 aku balik rumah pukul 3.30 nanti. Then aku keluar jap pergi sekolah sebelah tu. Lagi pun mane ade budak lagi dah. Semua dah balik. Tinggal kerani pejabat je la kot. hehehe Dah lama aku tak jejak sekolah ni.


Aku masuk ikut pintu pagar belakang. Terus naik ke tingkat atas sekali, terus ke kelas time aku form 1 dulu. Dah  berubah kot. hahaha Tapi ade benda yang aku tinggalkan kat kelas tu and sampai sekarang pon ade lagi. hohoho Rindu kot.
Yup ni la kelas aku time form 1 dulu. 1 Suria 2006


Tempat yg kadang2 jadi 'perlepakan' dgn member2 kelas. hahaha


Ukiran di dinding belakang pintu yg aku buat dulu ade lagi!!! hahaha


 
Ni kelas time form tu lak. 2 Suria 2007. Mcm takde ape yg berubah pon. hehehe 
Tapi dulu lagi lawa kot :D

haa..aku ingat lagi kelas math kat bilik ni time form 2. I miss teacher Shahina laa T.T

3 Suria 2008. Yup. Ni dulu kelas 3 suria tapi sekarang dah jadi 3 intelek lak. 
Lawa lagi kelas aku dulu. hahahaha


Ni bilik guru. Tempat yang agak rajin aku kunjungi. (rajinlasangat) 
*Sorry gmbr dinding dgn kerusi je. hahaha




 
Masih teguh lagi pondok ni. Ish3...hehehe

Bilik BOSS. Bilik kerja part-time dgn member time form 1. hahahaha Bilik pinjaman buku teks. Ape2 hal pasal susun atur/cop buku teks aku dgn member aku la tolong settle kan. Best kerja2 ni. Yeah..i miss teacher Balkkis gave all those works.


Haaa..jangan terpegun dgn keindahan hasil seni yang kelas aku buat time form 3 dulu. hahaha 
Sungguh indah =.=" Sekarang still ade lagi tapi dah pudar laa..

Still terpahat di dinding tu. Ni la insan2 yg berjiwa seni. :D

Mural yg baru aku nampak. Adik aku kata baru buat. Dalam tahun ni gak la. Fuuhh ade tercatat di situ UTHM walaupun tak ramai yang tahu. hehehe :D 
*Bangga jap

Tu je kot yang sempat aku rakam dan imbau. Semua memori kat sekolah ni seakan terlintas pada mase tu gak. Nostalgia beb. hahaha Dan sekarang aku dah belajar kat universiti. Terasa cepat masa berlalu. Tu la orang kata "Terlalu sibuk dengan urusan dunia sampai tidak sedar akan masa yang berlalu.."

Aku penah tulis cerita time aku form 1-3 dulu..form 4 aku tak tulis sebab aku dah berhijrah ke sekolah lain.

p/s: honestly aku rindu semua classmate aku. :)

No comments:

Post a Comment