Wednesday, November 2, 2011

11 Persoalan?!

Ni 11 jawapan yg dituju khas untuk Farhan Hassan..hmm tgk je la ape jwpan anda kat sini ye Paan. 


rule of this game

  • post this rules!
  • write 11 things about yourself!
  • answer the question that the tagger have set for you!
  • create 11 new questions for the people you have tagged to answer
  • choose 11 blogger to be tagged and link then on the post
  • NO TAG BACK!
11 perkara tentang saya. (Walaupun korang tahu and tu pon kalau korang tahu)

  1. Nama penuh 'Affif Ammar Bin Saifful Azhari (jgn tnye knape mesti ade ' kat name aku tu..)
  2. Dilahirkan pada 30hb Januari 1993 di Hospital Sultanah Aminah, Johor Bharu.
  3. Dulu belajar kat Sek. Keb. Kompleks KLIA then meneruskan study di SMKKKLIA dan mendapat tawaran ke SM Sains Tuanku Jaafar.
  4. Then sekarang ni still study kat UTHM (kalau orang dulu panggil KuiTHO)
  5. Saya single. (malas nak ulas lebih)
  6. Saya sangat sukakan Air Batu Campur (ABC)
  7. Time boring agak2 tu memang aku Anime / Manga yang ada. (Favourite)
  8. Sesetengah orang kata muka aku mcm Clark Kent dulu. (ada betul ka?)
  9. Artis? Minat band2 je. MCR.
  10. Ade 2 orang adik perempuan. (kire aku sulung la)

11 soalan dari Farhan.


1. adakah anda dalam keadaan yang sihat???
Ye..alhamdulillah

2. kat spe yg korang rse lbih selesa untk share masalh??? ibu or bapa???
depends. kadang2 kat member. kadang2 kat family.

3. korang paling suke ais kream brand ape???perisa ape???
ape2 je. semua aku telan.

4. x-1=y, berapa kah nilai y???
walaupun soalan ni dah byk kali aku dgr, aku jwb je la..y=x-1

5. bilakah tarikh lahir Muhammad Farhan??? (x blh tgk google)
wujud ke soalan ni dlm dunia? 160393 kot?

6. apakah maksud 'rambut sama hitam, hati lain2'???
Kbanyakan luaran same tapi dalaman mungkin lain2

7. what is the meaning of this word? 'your're handsome' 
saya kacak? i guess so..

8. mane korang prefer???duduk dalam umah or kluar umah???knpe???
time cuti panjang keluar rumah la jalan terbaik. tapi kalo cuti 2-3 hari je duduk umah tolong mak je la

9. dalam sehari,berape kali korang makan??? 
2-3 kali

10. klu korang ade bnyk duit,ape yang korang akan buat dengan duit tu???
hang out dgn member la..

11. apakah perkara yang paling x bijak yang korang pernah buat sampai korang x boleh nak lupe sampai sekarang even hentak kepala kat dinding sebab nak lupe kn perkara tu???
aku rosakkan orang2 dan KAMERA aku hilang!!!!!



11 soalan untuk anda pula.

1. pengalaman paling terrible + klakar yang pernah terjadi dalam hidup korang.

2. korang rase nanti dah besar aku patut jadi ape? Haha.

3. Siri Harry Potter yang paling best?

4. Movie & drama yang korang rasa paling best?

5. Perkara paling korang berharap akan terjadi satu hari nanti.

6. Bile free, korang buat ape?

7. setiap kali raya nanti korang paling tunggu makanan ape?

8. banyak2 cerita korea yang korang pernah tengok (i bet mesti korang pernah tengok at list 1 cite) cerita ape yang best sangat sangat sekali?

9. ape pendapat korang tentang blog aku?

10. korang rasa patut ke tak kita dapat duit pinjaman/biasiswa sebanyak RM 1950 lepastu pergi beli hard disk.patut tak patut tak?


11.antara spongebob n teletubbies korang pilih yamg mane dan kenapa?



p/s: kepada member Paan. sorry la aku x de idea. So aku 'tersengaja' cilok la soalan2 anda.
kepada pembaca..kalo nak respon, boleh la di comment box atau pon buat post entry yg baru..
selamat mencuba :)

No comments:

Post a Comment