Friday, November 25, 2011

Dia ni kan....

Haiihhh..tak tahu nak kata apa..nak marah memang takkan marah. Sebab ada je yang buat marah aku hilang time tu. haiihh dia ni kan..hehehehe Memang la nak marah bila dia asyik berselindung je and kadang2 sakit hati jugak tapi perasaan tu macam tak sampai. Tiba tiba aku jadi sabar. Ada benda yang buat aku sabar and sayangkan dia. Sebab tu bila dia tanya aku kenapa dan apa sebabnya, aku tak reti nak jawab. kadang2 jawapan tu sendiri datang. Jawapan tu perlukan bukti di depan mata dia. Bukan pakai cakap je. Tak semudah apa yang aku nak cakap. Cakap sahaja tak cukup. Bukan aku nak berselindung ape. Tapi ni hakikatnya. Kata-kata kadang2 tak memberi makna dan tak menjadi bukti. Yang menjadi bukti bila respon aku pada dia. Ada aku tolak dia bila dia susah walaupun aku yang susah menerimanya apa yang dia buat? Ada? Biar la ape orang kata. Aku tetap dengan pendirian aku
AKU SAYANG RINDU KAMU.





p/s: i tak delete post sebab i taknak berselindung/menipu you. Jealous? i sayang you jugak. dont worry :)

No comments:

Post a Comment