Friday, November 4, 2011

it's okay :)

Well ade try nak jumpa and ade bagi note yg aku nak jumpa. So tinggal tunggu dia respon pulak. Until one day, dia respon and reply yg dia boleh jumpa. Terbaik! boleh story2 kat dia. Lame tak share cerita. And ada bnyk benda nak tanya. hehehehe

Tapi yang mendukacitakan aku tak dapat nak jumpa dia sebab hari yang aku dgn dia nak jumpa tu aku ada hal. Takde rezeki nak jumpa. Memang amat mendukacita jiwa dan raga. Sebab hanya hari itu saje la yang aku dapat bercakap dgn dia. Well dia beritahu, "Kita ckp kat inbox je la. Nak ape tnye la skrg. Plus, time ni je saya dapat online.." Tapi aku taknak. Sebab kalau boleh tu la kali terakhir aku jumpa dia.

Well aku tak berapa suka nak ckp kat inbox. Bukan tak suka just mcm cerita kat inbox ni mcm tak sampai. Lagi  pun memang payah nak story2 kat chatbox. Takde perasaan. Kadang2 chatbox ni boleh buat orang salah faham. Aku tak tahu ape orang tu rase bile guna chatbox. Plus aku tak tahu mcm mane nak selami perasaan orang kalau dlm chatbox sebab kita tak nmpk depan mata. Nak settle masalah pun senang bile jumpa depan depan and cakap dengan baik. The best way to solve those problem, slowtalk to her and make decision.

So..kalau ada rezeki, ada la pertemuan. It's okay. Aku tahu dia dah tak dapat jumpa tapi aku still/sentiasa tunggu. Tunggu bila dia ada masa. :D

p/s: sorry kepada sesiapa yg suka guna chatbox.hehehe

No comments:

Post a Comment