Saturday, November 12, 2011

luahan isi hati

Well aku ada member yg dok study jauh. And dia akan balik cuti tak lame lagi rase nye. Plus,dia tgh final exam. Before exam ade la dia plan hang out dgn member bila dah balik cuti nanti and dia ajak la aku join sekali and aku setuju. So bagi nak elakkan dia jadi x fokus time exam nanti, aku try ar tolong hebah kan bnda tu. And aku invite la sape2 member terdekat yg still cuti.

Sampai la 1 hari tu dia msg dia x tenang sebab nak balik cuti sangat dah walhal exam belum habes lg. Aku try tenangkan dia yg aku dah hebahkan plan dia tu. 1 msg dia yg agak buat aku terkilan sekejap. "Mane boleh chill afif..ni je cuti yg aku ade..Aku dah lame x jumpe mas,epul and yg lain..Kalo dgn ko, aku x kesah la ade gak jumpe time keje dulu..kita pon ade je borak kat inbox.." tu antara keratan msg yg dia send. aku tak ingat selebihnya sebab aku dah delete. Ntah la..hanye tuhan je yg tahu ape perasaan aku time tu. Aku pon paham ape yg dia rase. 
Ape pun aku try lg invite member lain. Alhamdulillah la ade respon. And aku doakan plan dia nak sangat tu jadi. Aku x jd nak join. x mood kot. sorry la. lgpon semua ape bnde story yg patut aku nak share kat ko, semua ko dah tahu dari mulot org bkn dr mulut aku sendiri. have fun kat the mines nanti k :)


p/s: sorry..aku just terkilan,x sanggup jd hipokrit and x sanggup aku nak simpan jd luka. tp takpe la, its okay..ko still kwn baik aku..aku x harapkan ape2..juz harap kite tak hilang nilai sebuah persahabatan tu..cukop la aku dah hilang ramai org yg aku rapat..

2 comments:

  1. dier brgurau tu...
    ko ni, negetif sgt...
    pgi je la, nnti mnyesl pulak...

    ReplyDelete
  2. dah lame gak aku bpositif
    lgpon dah bnde ni dah lepas
    so saje aku luahkan..hahaha
    x de ape yg nk disesalkan :D

    ReplyDelete