Friday, November 25, 2011

Nanananana~

HAHAHAHA sempena cuti awal muharam ni, aku balik rumah jap. hehehe Mak tak bagi tapi aku nak jugak!  Last2 mak bagi jugak. YESS!!!

Aku nak hidup tenang jap daripada aku duduk bilik aku yang buat aku tak senang duduk. Nak citer kat sini? sensitif la der.. karang dia baca, mampus aku. hahahaha Balik cuti ni pon aku just bawak beg laptop aku je. beg baju? malas la. Bukan ade baju kotor pon. hehehe Hari Jumaat tu kelas sejam je time pagi pulak tu. Memang petang tu kasi chance balik rumah la. Lepas solat jumaat je terus bersiap ke BP. Wan temankan aku pergi bus stand. Dia pun ada benda nak kene beli katanya. So sekali je la. Dah dapat bas. Naik bas. Alhamdulillah sampai Seremban dengan selamatnya. Then terus ke KTM.

 Cuti 4 hari ni aku tak harapkan apa2 la tapi aku just berharap yang aku dapat ketenangan yang aku nak. InsyaAllah. Amin.
^-^

No comments:

Post a Comment