Monday, October 31, 2011

susu?

Assalamualaikum Salam Sejahtera! Hmm...aku tak tahu kenapa semenjak dua menjak tiga menjak ni aku macam suka sangat minum susu. Marigold HL Milk


Pelik bin Ajaib. Yang pelik nye selama ni kalau beli memang aku takkan pandang air susu ni. Bukan nye sedap pon. Tapi sekarang. Siap beli dua botol besar lagi. Honestly terasa sedap bila minum. hehehe Dah macam jadi ruti pulak minum susu ni. Mak abah pulak selalu beli. Ape lagi aku minum je la. Agak2 time aku tak boleh tidur tu, aku teguk la segelas.

Time aku kerja dulu aku selalu minum susu yogurt. Lepas habes je kerja, aku mesti beli air yogurt. Tak kira la ape perisa pon. hahaha Orang kata banyak khasiat nye di samping hilangkan dahaga. Skrg pon minum lagi. Kalau terserempak tu, memang aku beli 1 tak pun beli lebih sikit. hahahaa

Antara minuman susu yogurt pilihan aku:

Marigold Yogurt Drink 
(*bukan flavour ni je aku suka)

Nestle Bliss

Tu je...hehehe apepun ni taste aku. Taste korang? hehehe Masing masing ade rase tersendiri.

2 comments:

  1. uuu..i like it! kalo la de jual kat kedai runcit or 7e..mmg aku beli dah! :D

    ReplyDelete