Sunday, October 9, 2011

Cuti!

Hmmm..final exam baru je habes..cuti pon start..hahaha evrybody seems so happy there..for me..all in scheduled..between happy and unstable condition..hahaha 

Yeay!! -_-"

Cuti pon dah dijadualkan..mak dah ckp cuti je terus sambung belajar kereta.."but after you settle down your problem.." okay fine..hehehe. So perkara pertama dlm jadual, aku settle masalah aku dulu..benda yg perlu dilepaskan, just let it go..old story?? burn it out! Honestly no feeling at all. Do i know those people? hahaha kejam tak? Now, create new one..take the advise. back to religion. enough. fullstop.

Perkara kedua. My license. Ceh..malasnya...(tau la dah reti bawak kereta) tapi drive pun kene la ade orang tgk kan? betul ke tak? Yakin ke tak? So pergi je la kelas tu =.=" actually ganggu masa tidur aku. Korban. korban.

uuu...i hope i can drive it hahahaha

Perkara ketiga. My laptop. omg. kenapa la time time ni dia buat hal?! time exam hari tu aku terima lagi. tapi time cuti jangan la der! mati kebosanan! So, dah rancang nak hantar repair. waranti pulak dah lame expired. dah lebih 3 tahun laptop ni aku gune. Adoi..menguji kesabaran aku. Astaghfirrullahalazim. apepun aku try ikhtiar moge moge laptop aku okay..i miss you baby! please breathe for me again..please...;P
ohh..no...

Perkara keempat. I decided to go my old school back. The place where i totally transform from dark to almost white. Atas alasan nak ambil majalah sekolah je tapi alang alang tu aku try cari gak mana diri aku yg dulu. Rindu. Kuala Pilah or shall i say STJ..here i come!

smstj

Perkara kelima. Bab ni belum sure lagi sebab menelan kos yg agak banyak kot..hehehe Aku ingat nak bercuti ke Sarawak sorang sorang jap. Gila tak idea ni?hehehe Aku try nak cari pengalaman di samping aku jumpa member member aku kat sana. Lagipun aku try nak release kan tension aku. penat kot tahun ni punya masalah. hahahaha tapi mak mesti tak bagi..=_=" haih~

oohh sarawak~

Perkara keenam. Ini pun antara jadi atau tak. Gathering with my old friends. Hmm..agak payah sebab ada yg dah strat cuti dan ade yg belum. Agak mustahil nak kumpulkan semua. Apepun still dalam perancangan. :)

Perkara ketujuh. Benda ni maybe mak abah setuju. I'm going back to hometown. Bagan Datoh. Aku nak duk kpg smpai cuti sem ni habis. Macam macam benda aku nak buat. 1st yg aku fikir aku nak lawat kubur opah. rindu kat opah. rindu atuk. rindu makcu.

Perkara kelapan. Akan terjadi. Maybe. I'll be maid in my own house. Hahaha tapi tak berbayar la. biase la dah takde buat ape kat rumah. daripada duduk tido tgk tv baik aku settle hal rumah ni. hehehe tak la boring kot.
eeeuuuww..that's totally not me..okay!

tu la antara lapan perkara dlm jadual cuti aku. Tinggal nak buat atau tak je. hehehe. Harap dapat settle. InsyaAllah.


Habes dah semester 1.
^_^

No comments:

Post a Comment