Sunday, October 16, 2011

Di cuti hari...

Hmm...start je cuti maka start la agenda pertama kelas memandu..choi..hahaaha pastu aku ajak la member aku, Zul pergi sekolah lama time kelas memandu tu takde. so 14hb Oktober bersamaan dengan hari Jumaat telah ditetapkan. 1st naik KTM ke Seremban then naik motor dengan Zul ke Kuala Pilah. Terbaikkk tapi sakit pinggang dek. Lama deh tak naik motor. Layan laa..hehehe Tepat 10.05 pagi baru kitaorang sampai di SM Sains Tuanku Jaafar. Mcm sirih pulang ke gagang la kire nye..menjelajah segala pelusuk tempat..tak semua tempat la..hehehe

Eh..ni gambar lama..Dah tukar baru dah..hahhaha

Zulfathly

Jumpa dengan ex-adik dorm jap.

with GPK HEM yg baru..



bas sekolah





Lepas solat Jumaat kat situ..makan kat pekan pilah jap then terus ke Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan. Dekat je pun dari STJ tu...hehehe

Jejak jugak kaki aku kat sini..hahaha



jumpa dengan member GIGSX kat KMNS

 Before tu aku sempat gak la jumpa classmate aku time form3, smk. kompleks KLIA..dorang pun study kat KMNS gak
Liyana and Eleena

okay then..aku dengan Zul pun balik Seremban. Pukul 9 malam la aku baru sampai rumah.hahaha.

Esoknya pulak member sama U ajak pergi KL, Bukhary. So aku on je. Aku naik kereta dengan member aku, Paan ke The Mines. Asalnya dah sampai Sunway dah tapi boring kot..hahahaha So lepak kat The Mines je la dengan Bukhary and Kamal. Tgk wayang. Citer Real Steel. Terbaiikkkk! Best giler cerita dia.
Lepas tengok wayang aku dengan Paan nak pergi book fair la konon nya kat Universiti Putra Malaysia. Okay..yang lain pun follow je la..hahaha

tu dia....

Kat situ pun ada pesta konvo and pameran yg tgh berlangsung. So saja la nak tengok tengok kan..hehehe Paan jumpa member dia, aku jumpa member aku gak, Siti Mastura. Classmate time form3 gak. hehehe Best borak dengan dia. Share cerita. hahaha Kelakar tgk dia gelak. Memang tak berubah. XD



Apepun thanks banyak2 kat dia sebab sudi luangkan masa and sorry la kalau aku timbulkan gosip kat ko, Mas! hahaha
See yaa next time. Pasni U mane lak aku nak jelajah aku pun tak tahu la. hehehe depends kat transport la kot. hahaha

Lepas aku dengan Paan jumpa member masing2, kitorang pun balik. Pukul 9 malam gak aku sampai rumah. ceh. Alhamdulillah la sampai rumah. hehehe
^_^

No comments:

Post a Comment