Thursday, October 13, 2011

Terasa bangga...

Rasanya benda ni dah lama tapi aku je yg baru tahu ni..(haih..ketinggalan aku ni..) hehehe 



Band dari UTHM masuk Muzik Muzik beb..hahaha bangga lak jadi warga UTHM ni. Lagu dorang layan ar! Gua support korang derr! Smart la derr...

Hmmm...bila orang lain or ada orang yg macam aku ni tengok brother brother ni perform atas pentas, mesti ada yang cakap or tertanya, "Bapak smart! Aku pun nak try mcm dorang la satu hari nanti.." atau "Smart.hmmm..dorang dah success, aku bila pulak? Mampu ke?" atau "Eleh aku pun boleh buat..."

Apepun semua benda yg kita nak buat kena la ada niat yang betul serta usaha yang gigih. Kalau semangat je lebih tapi niat dah lain, memang tak jadi la der. Brother brother tu maybe minat dorang yang mendalam dengan muzik dan dorang manfaatkannya. Usaha dan semangat yang kuat, alhamdulillah jadi band, buat lagu. Dengan niat mencari makan minum yang halal di samping menolong orang dan meningkatkan kualiti diri.

Itu mereka. Kita yang lain ni? Try ambil positive side dorang, then aplikasikan dalam kehidupan seharian kita. Belajar dengan niat nak belajar. Kerja dengan niat nak kerja. 

Kalau niat baik, maka baik la sesuatu yang kita kerjakan.
good luck..
:D

No comments:

Post a Comment