Saturday, October 8, 2011

Its all end..

Well agak berat aku terima semua ni tapi untuk kebaikan diri dan orang lain serta orang tersayang aku kena terima hakikat. Redha. Ini semua ada hikmahnya. Aku mohon agar masing masing tabah dan kuatkan iman. Aku tahu maybe orang susah nak terima tapi ni lah hakikatnya. Sekeras mana pun hati itu, sekuat mana pun ego itu, benda tu tetap takkan berubah.

Allah tahu apa yang Dia tentukan. Kita je yg tak tahu ape yg dirancang oleh-Nya. Ada hikmah setiap pemberian-Nya.

Hati yg selama ni tak tenang telah aman walaupun maybe susah nak dilupa, sukar ditelan habis habis. Memang orang kata akan ambil masa. Namun, aku redha. Dan dah tiba masanya aku berbalik pada agama. Islam.

Aku bersyukur pada-Mu, Ya Allah. Kerana dikurniakan ibubapa yg prihatin, sahabat yg akrab dan orang yg baik serta disayangi. Alhamdulillah.

Kepada member yang membantu aku dalam kekusutan, terima kasih banyak banyak. Aku hargai semua tu. Dan mintak maaf kat korang kalau time aku tgh kusut tu aku ignore korang. Sorry.

Kepada yang memberi bimbingan kaunseling, mak, akmal, cikgu kz...jutaan terimakasih yg tak terhingga.

To puan inah..i'm so sorry for what i've done. i totally felt regret for it. And thank you for the advise. Make me feel better.
For her, I'm so sorry. This is for your own good.


Its all end...081011

No comments:

Post a Comment