Sunday, August 5, 2012

Itulah ptunjuk-Nya

Well after istiqarah+hajat for several month, it's seems to be correct. If it's true, alhamdulillah.. it was so grateful to me. I'm not the only one who feel happy here. Many person will be happy. 


Lepas apa yg aku buat demi bonda tercinta aku. Lepas pengorbanan yang aku buat untuk orang lain. Alhamdulillah, ianya berhasil. Kebaikan ikut cakap orang tua memang menggembirakan. Sebab orang tua banyak makan garam la kate kan. Follow their steps. 

Alhamdulillah, segalanya berjalan lancar. Apa yang mama harapkan sudah tercapai agaknya. Maaf atas segala kesilapan buruk dahulu. Bukan niat nak sakitkan hati tapi amanah dan menjadi tnggungjawab. Maaf. 

Tiada lagi keraguan. Hargai apa yang ada di depan mata. Aku bersyukur pada-Mu. Alhamdulillah.

Kini, aku berusaha mcari pendapatan yang sesuai spt yg dicadangkan oleh PA aku tempoh hari. Merancang utk keluarga masa depan. Menstabilkan baitul-muslim. InsyaAllah. Semoga semua dipermudahkan. Amin


hmh : syukur. terima kasih. smoga bhgia disamping kluarga tcinta
inka : terima kasih ats dorongan yg dbrikan. sgala yg puan ingin, dah tercapai. alhamdulillah. sy turut gmbra.
sm : insyaAllah. sgala urusan dipermudahkan. berusaha ke arah yg lebih baik. krna dirimu bgitu bharga :)

No comments:

Post a Comment