Monday, July 30, 2012

maafkan kanda..

hari ni aku dah buat 1 silap besar. Silap yang boleh membawa keretakan dalam sesebuah organisasi, kumpulan mahupun dalam hubungan sesama manusia
well aku takdapat nak kawal kemarahan aku. amarah yang membuat orang tu benci kat aku.
sehinggakan orang itu sakit/cedera. pd luaran dan dalaman. 
aku tak dapat kawalan nafsu amarah aku.
bila dada aku sakit, rasa nak muntah baru aku tersedar dari marah tu
air wudhuk jadi penenang aku masa tu..2-3 kali aku muntah sebelum tu sebab sakit kepala+dada..
amarah ilang sedikit demi sedikit..alhamdulillah
honestly bila ingat balik time aku dikuasai amarah, aku rase diri ni teruk dan kejam.
terlalu ikut kan perasaan.
malam tu telah menjadi peristiwa hitam bagi aku dan orang tu. Meluahkan perasaan dgn kekasaran =.="
astaghfirrullahalazim..


Ya Allah, ampunkanlah dosa2 ku, dosa2 keluargaku, kaum kerabatku, sahabat2 ku serta orang yang disayangi. Ampunkanlah mereka. Engkau lah Yang Maha Pengampun dan Maha Mengasihi. Sesungguhnya aku rasa bersalah dan menyesal atas tindakan aku itu. Aku bermohon pada-Mu agar dijauhkanlah sifat2 amarah itu supaya tidak terjadi lagi. Lembutkanlah hati mereka yang ku kasari itu untuk menerima aku semula.  Aku bermohon pada-Mu, Ya Allah. Tetapkanlah hatiku pada-Mu. Terima kasih atas rezeki & kurniaan yang diberi. Aku bersyukur dan redhaan atas segala pemberian-Mu. Terima kasih, Ya Allah..




Dia begitu INDAH bagi diri ku.. Kelembutannya, kemanisannya dan kelunakan suaranya yg seperti ibundanya serta ketegasan pendiriannya melengkapi hidupku..cahaya kelembutan ku..




maafkan saya...

No comments:

Post a Comment