Monday, August 6, 2012

patah hati ku


tatkala rakan2 sibuk sembang pasal Latihan Industri (LI). aku pon berkobar2 la nak cari tempat utk LI. And cadang nak amek kursus dia dulu. Dapat la card utk LI nnti. Untuk menyenangkan kerja aku nanti la kate kan

Aku dah buat salinan dan ready buat bayaran. tapi bila aku nk daftar, program tu ditunda/cancel.  AJK dia kate nanti dia bagitau bila boleh daftar. Dia pun suroh la aku hold dulu salinan tu. Bila dah settle baru dia inform. So aku pon percaya la and tunggu la sampai masa nya. 

Tunggu punya tunggu. Muncul 1 post kat FB. yang mnyatakan pasal kursus tu. Tapi bila tanya AJK tu, dia kata dah tlambat. Dia dah anta nama. Hmm... aku ingat boleh lagi. Sedih lak aiiiii! Dia kata dia nak inform before program tu start. Aku punya la tunggu. Hmm.. takde rezeki kot. dia kate tunggu bulan 12. 
Hmmmmmm..

No comments:

Post a Comment