Sunday, August 5, 2012

Cuti raya dah dekat weyy!

Alhamdulillah la..
boleh la rase cuti panjang ckit walopon sminggu je.
mana tak nye ari tu balik pon bukan terus ke rumah tp ke kpg. Jejak rumah tu pon 5-6 jam je. pastu bertolak ke johor dah.

hmm...kalo ikot kan dah 3 bulan tak balik rumah. Macam tu la dugaan orang yang ade program. Nak tak nak, korban la waktu cuti. Start dari MHS 2 bulan lepas. Belum start sem baru, aku dah tercegat kat kolej TSN. Time tu orang sibuk duk cuti sem kat umah, aku stay kat johor lagi. 
Time TOT MHS...mmg serabut hahahaha kelakar seyy aku pakai tudung tu =.=" 
Tugasan pnye pasal aku pakai la gak..

MHS Diploma 12/13

Pastu program Dian Desa pulak. Memang takde hari lain dah. Time tu gak la nak wat. Tapi takpe. Dpt bgambar dan buat video utk tontonan VVIP pon jadi la :D

Namo den ado dlm buku ni haaa!!!! No.7 dari atas. Den jdi pengarang :D


 Sesi bergambar dgn Dato Seri Hishamuddin

Video montaj yang aku buat :D
Habes je MHS, terus start Semester 4. Pastu tak balik2 dah. sabtu ahad ade je program. PKH 10, Fasi utk English Camp. AJK utk Intermajor Futsal '12 dan Fasi utk Program Jelajah UTHM ke Utara. tak pon ade assignment. Nak balik takde duit pulak..haihhhh dugaan..
video PKH 10 2012
Video Intermajor Futsal KKTSN
3 video Program Jelajah UTHM ke Utara
(Taiping, Perak)
Haaaa...dah nak raye ni. cuti seminggu beb..gua nak qada' cuti2 gua yang sepatutnya..hahahaha
gemuk la den time cuti ni..hahahaha
Apepon salam ramadhan dan salam aidilifitri semua :)
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment