Friday, February 3, 2012

Midnight @ UTHM Library

Ni pengalaman first aku kat UTHM, stay up kat library UTHM yg terBESAR di Asia (promote skali) hehehe Semuanya start bila member ajak buat assignment evaluation fizik. So aku on je :))

Plan ingat nak stay sampai subuh, so masing2 bawak la bekal..ingat bawak botol air besar je. Rupenya mcm dah nak pegi berkelah dah. Biskut 1 plastik, kerepek paket besar, roti dan jam strawberry. Hahaha


Elyas, aku, akmal, aiem dan wan..
Ni gmbr dr member aku, Paan (aku kat sini)..

Sampai kat library tu, mula2 tu saje la kan main game, on9 fb, tgk kamen rider, tgk movie, blogging, pastu baru sambung kerja.. Tapi lain yang jadi nye..paham2 je la kan..hanyut semuanya..ade yang dah tido ade yg sambung main game..ade gak yg blogging memanjang..hahahaha ntah bile la nak siap keje tu haihhh.. =.="

Sudah selamat kawan2 ku ni belayar dalam mimpi...hehehe


Muke mcm rajin buat assignment tapi sorry la sape yg pkir mcm tu, baik tarik balik kate2 tu, dorg tgh buat benda lain sebenarnye..hehehe


Brother ni, baru nak berjinak2 dgn blog lepas tgk member2 dia aktif dgn blog..hahaha


tgk hindustan beb..hahahaha

Apepon paan ade buat ckit psl assignment tu, smpai la subuh kitorg solat kat surau bawah then balik ke hostl sambil bernasyid..maklum la tgh minggu maulidur rasul :)

sekian
assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment