Tuesday, February 28, 2012

I'm Proud of You!

Bukan nak citer pasal aku pon entry kali. All about my sister, Intan. :)

Aku hanya tahu yang dia sukakan seni. And aku sedar akan revolusi dlm diri dia.
Dari sebatang pensil 2B ke papan kekunci laptop.

Dari sekeping kertas ke software2 adobe.


Yup, she grows up very well. I'm happy with her.
Nampak sangat aku jauh betul dari dia sejak aku masuk asrama dulu. 
Banyak benda yang aku kurang tahu dari dia.
Besar dah dia rupanya..hehehe

Yang buat aku bangga ialah...ini...




she try to make some t-shirt. That's great,dear!!!
You can make money from that. And you have a possibility to do such things like that.
by using the art, software, creativity and those ideas, you may change your life. 
trust me.

In FB, orang boleh tengok sejauh mana kreativiti dia menghasilkan 1 karya.
She's diehardfan of My Chemical Romance

Seiring dengan album baru dorang yang berkonsep alter-ego or "Art is the Weapon."
Memang kena la dengan diri dia tu. hahaha
Kat group ni byk art dia orang puji :)
MCRmy Malaysia
Join la sekali!

antara art yg dia hasilkan.....

 sempena video MCR "Sing it For Japan"




Menarik kan?? ada banyak lagi. Even aku pun duk mrangkak lagi dalam bab mngEDIT ni hahaha Bukan MCR je, Avgd7 pon ade.
She's amazing girl!



Yup i'm totally proud you, my dear sis :)
Apit doakan segala impian yang Intan nak, dipermudahkan dan tercapai..amin
InsyaAllah..
Keep it up!!!!!

No comments:

Post a Comment