Saturday, February 25, 2012

Comey tak??

Comey tak?? ape punya title la ko letak ni..hahahahaha tak de kaitan pon dengan hari ni punye entry hahahaha nak share  ape yang aku buat sampai pukul 5 pagi lepas tgk bola UTHM vs UM..

Montaj video edited utk AKS.. bukan Anugerah Kesenian Sastera. tapi Akidah Ketuhanan dan Sains hahahaha

intro+ending hazz yang buat..agak menarik gak la..so aku edit je yang bhgin pertengahan dia :) hahaha pakai redah je la.. amek gmbr mane2, edit, tulis name, then letak dlm video tu. hahahaha simple kan? takde buang masa nnti.. hahaha
antara gmbr2 yang aku edit ialah  >>>>









any comment or idea?? aku pon takde idea sgt malam time aku buat ni..so aku main buat je..hehehe

tunggu je la malam AKS tu nanti macam mana rupanye nnti..hahaha 
see yaa there :)

sekian, assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment