Friday, December 30, 2011

saje nak promote :D

2011 kian melabuhkan tirainye. dah nak masuk tahun 2012 ni. So saja la nak preview video2 yg aku buat spjng 2011 ni bersama member2 yg menjayakan video ni sekali. Well alhamdulillah semua nye siap sepenuhnya walaupon semua cideo tu last minit punye kerja. hahahaha apepun layan saja~~

video 1st aku kat UTHM..lawatan sambil belajar kat Muar..SISPA 1 (Bravo)


ni video sempena presentation utk subjek Kenegaraan. saje nak markah lebih. kasi kreatif orang kate.hehehehe


yg ni behind scene dia pulak...


yang ni pulak video Revolusi Malaysia. kire nye aku edit ni utk kesimpulan overall presentation group kitorg..markah lebih markah lebih...hahahaha :D


dalam semester 2 lak, aku sempat gak buat video lagi utk presentation subjek Literasi Komputer. Tajuk yg group aku dpt Construction Management. Ape lagi kitorg dapat la idea buat mcm rancangan Aduan Rakyat kat TV3 tu..hahahaha


behind scene dia (ade jugak kan?)
tp bg link je laa

so tu je la video yg aku buat..semua ade kat youtube dah..search je 'shimsilver', ade ar video2 ni(promote gak)..kat fb aku pon ade kot..hahahaha hope korg enjoy (enjoy la sgt) hahahahaha
layan~
alhamdulillah..
sekian, assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment