Sunday, December 4, 2011

poisonous, but delicious

Oleh sebab tak tahu nak buat apa, so aku punya ikut la member pergi BP Mall. Aku, Paan, Akmal, Aiem, Hazz and Qai. Lagipun ade Pikom PC Fair. Join je laa..Dah sampai sana memang orang kata macam lautan manusia je. Ramai kot. Payah aku nak berjalan dengan orang beli printer, mak cik yang baru habes shopping, pak cik yang bawak anak dlm troli. macam- macam. Aku just jamu mata je. Ade la gak aku beli pendrive. Tu pon satu je. hahahaha Ikot kan hati memang macam macam nak beli tapi pikir duit takde je aku batalkan niat tu. Dah penat 'meround' kitorang pergi floor atas lak. Tengok ape yang ade. Pastu pergi makan kat food court. Haa.. kat sini aku nak try ape yang mak cik aku ade cerita dulu. Mee Racun. Mengancam kan nama dia?? hahaha Aku pon macam takut mulanye tapi takkan la orang nak letak racun dalam makanan kan? So aku dengan Hazz try Mee Racun tu. Harga dia agak berbeza dgn harga mee yang lain. Mahal cikit ar. Apapun nak rasa je. hehehe

tu diaa Mee Racun

Rasa dia?? Hmm..macam mana nak explain ey? Orang kata pedas tapi time aku makan tu tak la pedas mana. SEDAP beb..hahahaha Memang rase nak lagi la kan.

Lepas habes makan je kitorang main bowling pulak. Agak kelakar time main bowling tu. Banyak gelak je. hahaha Then habes main kitorang pun balik U. Jam pun dah pukul 6 ptg. 
Yeahh sometimes I need time with my friends. Not to be lonely all the time. Thanks guys! Alhamdulillah :)

No comments:

Post a Comment