Thursday, December 29, 2011

habes dahh...

haihhhh..habes sudah la cuti mid-sem aku utk semester 2 ni...harap ade cuti lagi (i hope so).. memandangkan sem 2 ni terus sambung ke sem 3 dan sem 4, so kena la cuti habes2. hahahaha cuti la sangat kalo assignment menimbun mcm gunung. hahahaha lepas ni kurang la cuti..or worse, tak de langsung cuti. huhuhu ape aku buat cuti ni? huh.. takde apa apa pun. hahahaha ade la jugak balik kpg jap, mandi kat air terjun kat janda baik, hangout dgn member (walaupon sekejap), duk rumah, main game, makan minum then tidur :) tak macam member lain yg duk mrantau srata tempat. Pelik. ramai duk g cameron. Si luqman pon same. kalo takde ole-ole dia bawak tsn, tak tau nak kate ape la kan..hahahaha



mandi dengan family kat Janda Baik..best woo~


si kecik ni pon ikut sekali sebab nak ikut balik Temerloh kate nye..

hangout dengan Nana, skali dgn kakak dia kat Seremban.

time cuti ni la macam2 buah-buahan aku makan..rambutan, durian, langsat, manggis semua aku bedal..hehehehe amek ko sampai sakit perut tak cukup tandas ko cari hahahaha




apepun aku tetap bersyukur dengan apa yang ade, dengan ape yg terjadi kat aku, sama ada yg baik mahupun yang buruk spanjang cuti ni. Walaupon orang kate ia nya perit untuk ditelan tapi semua tu ade hikmahnya. Kebaikan menyusul selepas keburukan. Wallahu'alam. Thank you mum, dad..and thank you my friends..
Alhamdulillah...sekian

No comments:

Post a Comment