Sunday, August 28, 2011

having fun before raye

Start aku on fb, then nmpk member aku online, syed. "wey..buka puase same jom!" die pun reply la yg die on je and die dah plan untuk buka puase same..so aku pon on laa..ajak bape org member..then set!

Esok nye pulak aku tggu member aku sampai, azhar..Die boleh pening cari umah aku..hahaha 1st agak nye. Ok kitorg gerak ke Burger King yang dekat dgn Giant. Nampak syed..die sorang je..yang lain ontheway. Jumpe lak nasrul. Izzah dtg dgn R (Poovendren) and sorg lagi member die. Ape lagi cari tempat makan la.. Mule2 nak makan kat Burger King tapi atas bberape isu kitorg ubah tempat ke A&W. Choi~ layan je la..Aku, azhar and nasrul memang order kat A&W tapi yg lain order kat KFC, then makan kat A&W. Apekes ni??? hahaha Janji buka puase..

Lepas buka puase, kitorg merayau jap area depan Giant. lepas tu dorg decide nak g jalan2..aku on! hahaha Azhar mmg ON je, die kan org bujang. Dudok sorg la katekan..hahaha Ape lagi pakat naek kereta Izzah la. Kereta "kotak" syed kate..aku on je..kotak tak kotak..hahaha 
1 je persoalan time tu.."Nak g mane wey?" Adoi..mane pulak kite nak lepak ni? So kitorg jalan je la mane2..hantar member izzah blk dulu then bru pikir..hehehe 
Time nak hantar member ni blk kat salak tggi, si Izzah ni bwk kereta macam kereta tu die punya. Kalau jumpe bonggol pulak macam tak ingat dunia. Semua habes die lanyak! Pening aku..hahahaaha lain kali pikir 2 kali la kalo nak naek kereta dgn die ni..hahaha memang time dlm kereta tu bising gak la kan..dgn radio "raye", R, syed, azhar and izzah.

Last2 ke McD jugak..order aiskrim dgn kentang..memang best la kene main dgn org McD time tu.. Smoke BBQ takde. Ceh.. makan macam tu je?? Makan je la..hahaha

Then kitorg pon buat la hal msing2.izzah hantar aku, syed and azhar ke Giant blk. Dia lak hantar R blk umah. Time aku ontheway blk dgn azhar, azhar ade perasan yg ade bnde jatuh dari motor dia. So aku check ar poket aku. EH?! Handphone SE aku mane? Alamak! Jatuh ke? Aku dgn azhar pon patah balik ar. Cari balik pastu call handphone tu kalau boleh dngar lagi. Pastu handphone SE aku tu call handphone Nokia aku tu. Rupenye handphone tu tertinggal dlm kereta Izzah. Ceh..R yang call aku tadi. So kne ambil kat umah dia la nanti. Time tu gak la tayar motor azhar pulak yg pancit. So singgah la Shell jap nak pam tayar. Sampai sane dah tak tahu mcm mane nak gune pam tu. Adoi. Ahahaha last2 dapat gak gune pam tu. Ktorg terus ke rumah R ambil handphone aku then balik. Tgk bola. hehehee

Apepun best gak la merayau dgn dorang malam2. Mcm2 ragam. Plus aku harap bnde ni dpt kite buat lagi and harap ramai yg join. Takde la kite lost contact. Seronok.
Who's in the club:
tukang plan..syed..thanx ajak aku!

member MIC aku..hahaha R Pooven..glad to see you..

Yang jadi transport aku..thanx bro! Azhar..

Haaa..yang buat aku hmpir2 pening dlm kereta..haha
Izzah
=_="

Apepon korang memang terbaaaaiikkkkk!!!!
p/s: aku tak citer detail lg pasal Izzah bawak kereta time kat Giant. hehehe. Lain kali je la X)

No comments:

Post a Comment