Wednesday, September 19, 2012

anda memang tak tahu malu!

Apa anda rasa bila orang kata hasil kerja yang anda lakukan sampai tak tidur malam itu adalah PALING TERUK yang pernah dia lihat?
Bagi aku, memang kecewa gak la. sebab aku dapat tugasan tu on the spot. Tempoh mase untuk disiapkan hanya 2 hari je. Pada masa yang sama aku ade involve program lain. Kire bsyukur la aku siapkan benda ini pada masa yang ko nak.
aku tak tahu manusia jenis apa orang yang kata tu. Suka2 hati bg pendapat macam orang tak penah buat kerja. Pastu dah kutuk2 hasil kerja aku, datang bilik aku, buat muka tak malu, mintak tolong lagi?? Sorry bro, aku buat ni bukan sebab ko mintak. 
aku buat atas sebab tnggungjawab yg aku pikul.

Kalo ikutkan hati memang aku nak cabar orang tu, buat 1 tugasan macam aku buat tu (video korporat) tapi dlm masa yang sama, ade 3 program yang ko tgh running tapi ko kne siapkan tugasan (video) tu dalam 1 hari tanpa tidor malam. Plus aku nak ko buat sorang je. sebab ko je yang tau kesempurnaan semua hal. Mampu tak ko buat??

Ni la hasil kerja aku yang dikutuk. Anda(pembaca) boleh nilai sendiri.
Ni la kolej kediaman yang dihuni oleh mahasiswa lelaki, 
majoritinya adalah dari mahasiswa Diploma UTHM. 

Harap anda dapat hargai apa yang orang lain lakukan. 
sekian 
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment