Wednesday, October 17, 2012

ohh..cuti

HABES sudah final kini cuti semesta..sbulan..tapi aku cuti bukan sebulan pon huhuhuhu 
Lama aku tak update blog ni. maklum la busy tettt..kalo tak busy pon tak de idea. Ni baru la aku ringan2 kan jari jemari aku utk menaip blog ni :)


Orang lain dah ade kat umah aku still terkandas kat hostel tercinta ni. Haihhh.. terpaksa tunggu bonda dan ayahanda tercinta yang katanya nak dtg batu pahat. Hehe malas nk gune duit beli tiket..hehehe Lgpon aku ade program. So alang2 aku ade kat sini aku on je dgn program.

2 program yang aku join. Program Pra-Pelancaran 1M4U dan Program Tech-Rurau Sembrong. Ade Pra-FESKON tapi aku tak join sebab aku tak tahu bile dia buat/cari org utk krew program tu..so aku mati kebosanan la..Hmm..sape la kite ni...

apepun kp rakan2 yang lain SELAMAT BERCUTI & HAVE FUN..
berhemah la ketika bercuti. Jaga diri, jaga sahsiah dan jaga solat

No comments:

Post a Comment