Wednesday, September 7, 2011

Fuhh lega.....

Akhirnya penantian utk buat presentation utk Kenegaraan dah selesai dgn jayanya setelah 3 bulan tertunggu- tunggu. hehehe. Alhamdulillah. Semua berjalan lancar. Maybe sebab kitorg 1 kumpulan prepare dari awal. Dan atas usaha kerjasama 1 kumpulan patuh pada arahan ketua, Din yg bersungguh-sungguh menyelesaikan tugas ni semuanya OK je~ 
Alhamdulillah....

Well aku just dpt tugasan utk hasilkan video je. Hmm..dan aku dpt hasilkan 3 video utk presentation tu. 1st video introduction. 2nd video khas and last one video kesimpulan. Agak puas la dpt present tiga -tiga video tu walaupun ade spoil ckit. hehehe Apepun audience enjoy, kitorg happy. Part yg org suke time video 2nd sebab video ni atas idea kami sendiri, Make Dale (Makan Dalam). Spontan je buat rancangan sendiri mcm dlm tv. hahaha. Layan la..



Apepun thanks gak kat adik aku yg tolong aku time nak edit video 2nd ni. byk gak la yg dia tolong. THANKS. sayang kamu! Thanks gak pada group members yg support gua. Korg memang terbaaaiiiikk!

Kumpulan 15.. (atas kiri) Din, Affif, Saufi, Kamal. (Bawah kiri) Boyak, Rahiman, Muzz, Syahid

No comments:

Post a Comment