Sunday, July 31, 2011

Bersama Gadis PALAM~

Cuti mid-sem aku aku bru start tapi dah ade plan tersusun..hehehehe Plan aku nak jumpe my lovely person from UiTM Puncak Alam, Hashimah Mohd Hanafi kat Mid Valley. Malam tu dah pening dah. Baju ape nak pakai ni???!!! Dah macam 1st date plak..hahaha Pada hal dah pernah jumpe dah. Hmm.. maybe dah lame tak jumpe kot. Jadi gemuruh lak. Malam tu gak aku call die tanye baju ape nak pakai..hehehe nasib baik boleh tidur malam tu..

Pagi dah!! Aku rase mcm dah lambat dah ni..Rush masuk bilik air, mandi, solek (ade ke??) and terus keluar ke KTM Nilai. Ok tiket dah beli skrg tunggu train je. Train 1st sampai dah mcm tin sardin daa.. Penuh!! Maklumlah hari ahad. KTM plak ade problem dgn train.  So tunggu la train yg ke2. Ok lagi laa so masuk saja. Dari Nilai ke Mid Valley berdiri naek kematu lutu aku dek. Takpe. Janji sampai~hehehe
Dah sampai aku terus cari die kat bhgian tiket wayang. Cari dan mencari. NAMPAK!!! She's in pink! So cute~ Die ade dtg dgn kawan2 die. 3 org. Fini, Lily and Wahidah. Aku dtg terus sebelah die time die tgh beratur beli tiket. hehehe terkejot ko...Happy kot dapat tgk muke die..

Student of UiTM Puncak Alam

Dah beli tiket..aku dgn die pon jalan2 sblum wayang start. Yeah..borak..lame tak jumpe. Rindu tak face to face. Dah lame berjalan wayang pon dah nak start dah.. Kitorg tgk citer HANNA. Mcm best. Action. My taste~ hehehe Tapi last last si Shima yang tal paham ape. hahaha, Hari tu seronok sgt nak tgk. hehehe Ape ape je sayang oi~ comel! 

Selesai tgk wayang, solat then makan. So budak2 PALAM ni decide nak makan kat Domino's Pizza. Aku pon ikot je. Malas nak bantah. hehehe 1st time kot makan kat situ. Thanks la sape yg decide tu. Hmm time ni Shima suroh aku pilih pizza ape tapi honestly aku tak reti nak pilih bab makanan ni. So biar die je yang decide, aku ikot saje~ hehehe Die order la BBQ pizza kalau tak silap. Yang order la ikot yg dorg suke. Macam macam. Sedap. Tapi Shima tak habes makan. Aku gak yang habeskan. Biase la tu. ehehehe. 

Ni la pizza nye~

share with her..

sempat lagi~

Habes makan dorg decide nak blk cause kesuntukan mase. Lagi isu transport agak complicated kot time tu. So dorg terpakse balik. Well hajat Shima nak beli beg tangan tertangguh. Cian die. Sabar ey. 
Hmm.. yang kelakar time nak blk ni tgk kerenah dorg. Macam macam. Dgn excited nye, dengan suke nye, dengan masam muke nye. hahahaha Si Fini ni tgh ade konflik dgn transport..yang lagi 2 org ni buat hal sndiri. hahaha mmg havoc ar..

Overall aku enjoy! 
Thanks to them. 

 Lily,  Wahidah Shima,  Fini

No comments:

Post a Comment