Friday, December 21, 2012

siapa lah kita ni :(


Aku bersyukur akan apa yang aku ada. Aku tahu siapa aku. Aku tahu akan kemampuan aku. Aku tak sekaya anda. Aku tak sebaik dan sebijak orang lain. Aku tak berkemampuan seperti orang lain dan aku tak mampu nak puaskan hati orang. Tapi aku tak pernah nak rasa menyesal dan putus asa. Andaikata setaraf atau sekaya sekali pun dgn anda, yang membezakannya adalah HATI. Usaha aku. Siapa la kita, kereta/moto tak mampu, beli barang/makanan murah/lowclass. Siapa je yang pandang. Bagi hadiah/barang pun bukan ade ape pun. Bila orang mesej or call, takde respon. Kalau boleh nak ngelak. Yela. Sape la kite ni. Aku bukan sape pun. "Kau siapa? Tak penting pun.."


Maybe barangan yang aku beli itu murahan untuk aku beri kepada orang tapi KEIKHLASAN memberi itu membuatkan barangan yang murah itu sangat BERNILAI bagi seseorang. Semua tu hanya cabaran bagi aku. Pembakar semangat aku. Aku dah target apa yang aku perlu buat. Hanya tabah+sabar+usaha+masa diperlukan.

#sedih...terkilan...

No comments:

Post a Comment