Tuesday, December 18, 2012

first time ride with her!!

Pada suatu malam lepas test statistik, hujan turun dgn lebatnya......(cehhh gaya macam pelik je..haha)

Actually malam tu ada test 1 statistik. Then habes je test tu hujan turun. Aku dgn eqa jalan kaki tp aku sambil tu aku tolak basikal aku. (Takkan nk tggal dia sorang2 kat belakang) Hujan takde la lebat tapi makin nak jadi lebat. tambah2 lagi si Eqa ni nak demam. So takde pilihan lain melainkan kitorang kena balik cepat. So eqa tpaksa buat kputusan yang dia mbonceng basikal aku dan suroh aku bawak laju. aku okay je. Takut dia je terjerit2. Yela takut sebab aku yang tunggang basikal tu laju. HAHAHA 

Memang laju aku bawak. Masing2 cover kepala dengan sweater takut basah kne hujan hahaha. Syukur alhamdulillah, kitorg sampai ke TDI. Selamat sudah. And aku bersyukur sebab dia tak kena demam. 

Seriously, tu la aku merasa aku bawak dia balik ke kolej dia naik basikal. hehehe. 


No comments:

Post a Comment