Tuesday, May 29, 2012

Shortsem pergi, Rejab menjelang..

Assalamualaikum.. maaf la kalo bhabuk sgt blog ni..tuihhhh.. hahahaha shortsem dah pun selesai bila aku habes je jwb paper last 23hb Mei yg lepas. 2 paper je pon. hahahaha Sedar tak sedar Rejab dah sampai. Tandanya Ramadhan pun dah dekat. Tak sabar rasenye :)

Sepanjang shortsem ni, banyak program ade dianjurkan. pendek kata, time shortsem ni la banyak program. hahaha ada la beberapa hamba Allah ni, kalau boleh semua program dia nak masuk, nak join.  Bukan jealous dek. Cuma nak ingatkan, program tu program jugak. study kena ingat jugak. Aku pun tak lari dari ade program. Ade je aku join tapi x de la sampai tak ingat dunia or tamak sampai semua program nak join. Sikit2 dah la. Tapi disebabkan aku dalam shortsem ni, sampai 1 masa tu banyak sangat program dalam 1 minggu tu. Yang bertindih pun ade. meh aku list kan. time ni dalam bulan April


26hb April 2012 - pergi UTM & perjumpaan Dian Desa
27hb & 28hb April 2012 - 1 Citizen (2 hari)
28hb April 2012 - Pegi Interview program MHS sesi 12/13
29hb April - 1hb Mei 2012 - Program Dian Desa 2012 (fasa ke 2) kat Sanggar Srikandi Resort, Mersing


time ni jugak la aku dah start keje kat FKAAS dr pkl 3 smpai pkl 6 ptg. Before 26hb tu aku bahagikan masa dgn kuliah dan kerja aku.  Yang buat spoil minggu tu ade 1 Citizen. 2 hari pulak tu. dah la ade interview MHS. habes la.. Tapi mujur lah 1 Citizen ari tu batal. alhamdulillah. Boleh la aku g interview tu dengan selamat. Then terus dengan Dian Desa Fasa ke 2 tu.. fuhhhh. penat woo.. ni baru minggu dlm bulan april. belum citer bulan ape yg berlaku dalam bulan Mei lepas. dengan video2 montaj yg orang suroh buat. smpai kadang2 aku tak kuar bilik n tak makan buat bnde2 tu.. adoi.

Time tu gak aku ade problem. Normal la orang kate. Adab berkawan. Tak semua orang kita boleh fahami. Entah la. Belum sampai masa lagi aku nk bgtau hal sebenar. Biar je dorang kutuk aku. Jangan kutuk orang lain. Biar je dorang masam muka dengan aku. Aku takkan masam muka dengan dorang. Sebab aku takde hak nak halang. Biar Tuhan je yang membalas. Baik Buruk macam mane pun dorang kawan aku :) aku tak salahkan sape2 just salahkan diri aku yang tak bape sempurna ni. Yang mampu aku buat doakan kesejahteraan kawan2 aku yang lain. aku tak mampu nak halang korang. 

Tettttttt..sudahhh! touching pulekkkk~

Yang penting sem3 ni dah habes. cuti 2 minggu pon start. Tapi aku cuti seminggu je. Ade program MHS. So kne balik awal la. hehehe Lgpun family aku takde sbb pegi Jakarta. Hmmm..melepas aku. Naseb baik la ade MHS. takde la aku mati kebosanan kat umah ni. Yang kelakar tu member aku bengang dengan aku sbb dia ingat aku main2 aku cakap aku blk awal. hahaha 
"marr..ko blk bile?" dia tnye. aku jawab je la "esok pagi.." 
terus jawab "OK bye.." sentap ka? hahaha
aku tak salahkan dia maybe dia tak tau kot aku AJK tuk MHS. hehehe haihhh macam2 la member aku ni. hahaha 

So sem 3 ni maybe dapat train aku live utk sem depan. InsyaAllah bulan baik ni. apepun moga sem depan dapat sinaran yang baru bagi hidup ku.. insyaAllah. Aminnn :)

Sekian
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment