Saturday, May 12, 2012

Dian Desa 2012

Program besar yang 1st aku join slama aku duk UTHM ni. hehehe  program ni lebih kurang penghasil buku kaji selidik Masyarakat orang asli di kawasan Parlimen Sembrong. ada 3 fasa. 2 fasa dah selesai. Fasa 1 pd 12-14 April lalu, dan fasa 2 baru mlabuhkan tirai pada 29hb - 1 Mei yang lepas. hehehe (padahal lama dah..hehe)





cerita pasal Fasa 1 ada diceritakan dlm blog member gua. so check it out babe! 

Fasa 2 pulak dia tak update lg. So aku cerita la sikit. Sikit je. Asal nya Fasa 2 ni nak buat kat Penyabong Resort. Fasa 2 ni fasa penulisan. Tulis apa hasil kajian dalam Fasa 1 ari tu. Tapi time tu Penyabong Resort sudah penoh la dek.. Adoi.. So tukar tempat tp plan still same :) Di Sanggar Srikandi Resort. Not bad la. Lawa pemandangan. Enviroment pon best. So di situ la kitorg laksanakan Dian Desa 2012 fasa ke 2. Pagi settlekan penulisan. Discuss mane yang patut then taip dlm dokumen. Petang2 riadah. Pantai depan mata. Ape lagi mandi la. Pukat ikan. Main bola. Macam2 lg. malam, kitorg settle mana yg patut. then ada BBQ and karoke. hahaha time tu la aku tak sangka member2 aku pandai b'karoke. Caya la.hahahaha 
k la.. tak reti nak cerita detail hehehe sempat gak la aku wat video. tp gabung dengan fasa 1 skali. tak banyak pun hehehe skadar mencuba orang kate :) have fun.

Dian Desa (Fasa 1)

ni video yg aku buat :)

tgk kat youtube, ni link dia -->

Sekian 
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment