Tuesday, January 31, 2012

My Birthday @ UTHM

Tepat jam 12.00 pagi, 30hb Januari 2012, masuk la umur aku yg ke 19. Pergghhh dah tua rupanya :DD hahahaha Tak ku sangka. Walauapepun tahun ni tak celebrate dgn family tapi tu tak buat aku rasa sedih or sunyi sebab ade member member..hahaha Memang tak duduk diam la kalau bab nak celebrate ni. Ape sebab dia? Sebab boleh kena kan birthday boy/girl kaw2 punya! Campak ke tasik la, baling telur+tepung la berbagai.. tu je sebab dia =_=" So tahun ni aku yang kena..tu la dulu havoc sangat dgn birthday orang, sekarang HAMMMEKKK KOO!! Tepung+Air+Kek semua kat muka ko..=_=" Memang kaw kaw aku kena..huhuhu








ni la kek yang dibeli oleh member2 aku..seriously sedap :9



Lepas potong kek tu, memang nasib la kena tabur tepung atas kepala -_-"
















Apapun TERIMA KASIH kepada semua member yang menceriakan birthday aku. Tak pernah rasa happy mcm ni..hehehe Ni la hadiah birthday aku utk tahun ni :))
Paan, Bong, Akmal, Aiem, Wan, Elyas, Hazz, Fash, Huzai, Arif.. 
Mai, Nana, Atun, Ekin, Mary, Hani, Haza, Safiqah, Alia, Emma, Shafiqah, Ernie, Hanan, Scha..

Thanks again :')
Sekian..
Assalamualaikum..

1 comment: